27 Aug 2013

Kasih.

Assalamualaikum,


Semalam, genap 2 tahun 4 bulan aku mengenali hati budi kekasih hati aku. Ya, aku tak nafikan dalam tempoh ini banyak perkara yang berlaku antara kami. Segala suka duka telah aku coretkan. Semakin lama aku mengenali dia, semakin banyak yang aku belajar. Erm. Dan semakin besar jugaklah dugaan yang perlu aku tempuhi. Eh bukan aku je, dia pun sama. 

Betul. 

In fact, selain family aku, honey dan ayu syg.. hanya dia yang mengerti perangai aku, kegedikan aku dan keegoan aku. 

Seriously, dia banyak mengubah aku. 

Aku berharap yang dia akan sentiasa bahagia di samping aku, insyaAllah :) Bukan untuk dalam tempoh terdekat je, tapi buat selama-lamanya. Aamiin.

Bie,
Syg berdoa yang cinta kita berdua tetap utuh walau sebesar mana sekalipun badai melanda hubungan kita. Semoga bahagia, kasih sayang, cinta dan rindu ini sentiasa hadir bagai air yang mengairi lautan. Walau ada pasang surutnya, airnya sentiasa mengalir memenuhi lautan. Aamin aamin aamin ya Rabbal 'alamin.
22:07 / by / 1 Comments

Post Top Ad