14 Aug 2013

Hadiah.

Assalamualaikum,

Salam minal aidil walfaizin semuaaaa. Semoga kalian sihat hendaknya ya.

I'm already twentyyyyyyy :D Alhamdulillah, aku masih diberi peluang untuk hidup bersama orang-orang yang aku sayang. Aku diberi peluang untuk menebus semua jasa ibubapa aku, insyaAllah i'll make both of you proud of me dan ya aku masih lagi diberi ruang dan masa untuk mengenali hati budi muhammad faiq dan keluarganya. Jujur dan ikhlas aku katakan, aku sayangkan mereka semua.

Pada hari ini jugalah, aku diberi kesempatan untuk bertemu dengan kekasih hati aku, faiq. Ouh ya, bukan dia sorang je tau tapi dengan ahli keluarganya. 

Dipendekkan cerita, faiq dan keluarga datang ke rumah. Alang-alang one way nak balik puchong kan? hehe. Sempat jugaklah bersua muka.

Alhamdulillah, lepas jugak rindu aku ni. Hee.

Dan yang paling aku tak sangka, kitorang pakai baju yang sama hari tu. Surprisee! Setiap kali jumpa mesti sedondon. Naluri hati kot. Hahaha. Sekali je haritu tak sama. Hari yang dia intip aku buat kerja dekat kiosk dulu. Hikk. 

Seronok.

Aku sayangkan keluarga aku begitu jugak sayangnya aku kepada keluarga faiq.

InsyaAllah, andai ada tertulis jodoh kami keluarga faiq akan jadi keluarga kedua aku pulak. Aamiin.

Aku akan sentiasa berdoa.

Iloveyou, Muhammad Faiq bin Che Om.

Sesungguhnya hari ini merupakan hadiah hari jadi yang terindah buatku.

Terima kasih :-*
22:27 / by / 0 Comments

No comments:

Post Top Ad