31 Aug 2013

Kesayangan :)

Assalamualaikum,

Esok lembaran baru bakal bermula dan semestinya perjuangan akan diteruskan. Semoga segalanya dipermudahkan dan  berjalan dengan lancar.

InsyaAllah.

Sedih tak terkata bila bertemu kekasih di alam maya. Memang dari dulu aku dengan dia jauh. Tapi kali ni berbeza. Kalau dulu aku jauh dengan faiq tapi aku dekat dengan family. Esok, aku jauh dengan faiq dan keluarga. Lain sangat perasaan tu. Segalanya akan berubah.

Sedih.

Sedih sampai menangis dekat faiq. Menangis bagai nak rak sampai bengkak bengkak mata. Memang dia lah jadi mangsa aku malam tadi. Dah dia je yang ada depan mata aku masa tu. Haha. Pujuk pujuk pujuk, alih alih faiq tanya "handsome tak bie?" *sambil buat muka comel. Tiba tiba je tau. Taktik nak buat aku senyum la tuu. Elehh.

Sayu sangat hati ni tau. Macam orang tak pernah duduk jauh dari family, dari kekasih hati je. Erm.

Mesti rindu gila nanti. Rindu dekat faiq, dekat mak ayah, dekat adik adik aku, dekat ayu, honey, semua la.

Bila di fikirkan balik kan, rasa malu pulak bila nangis depan dia. Haha. Baru nak pegi penang, belum pergi oversea lagi. Mengada tauu. Macam tak senonoh je nangis macam budak budak. Padahal umur dah 20 tahun dah. 

Nasib baik ada orang tu sudi pujuk, kalau tak? sampai subuh pun tak berhenti nangis lagi tau dak, hihi.

Bie, nanti kita skype lagi eh bie? riiindu bie :-*

p/s: to ayu syg, jaga diri. thanks for the wishes syg
16:38 / by / 0 Comments

No comments:

Post Top Ad