13 Jan 2015

Middle Semester Break

credit to: google

Yeayyy, this is what am i waiting for.

Hanging out with friends, stalking people's ig and twitter *prounounced it right guys* and eat a lot!

Inspite of masa-masa ni la yang aku tunggu sangat sangat so that aku boleh settle-kan kerja aku yang tertangguh. Complete-kan fail humanities society, buat surat untuk upcoming projects, updates everything yang perlu. 

It seems like i don't have any mid sem break isn't?

Kalau orang lain mungkin dorang dah plan some big event-challenging-or any vacay. Takpun, nikah. Aku? 

Aku tetap dengan rutin aku lah. attending people's wedding, makan, buat kerja, memasak, drive ikut bonda ke. 

Tapi kali ni aku nak add up something.

In sha Allah, kalau takde aral melintang aku akan jadi sukarelawan bagi misi banjir ke Pahang. Tak sabar rasanya nak berbakti kepada nusa dan bangsa. Cewaah. 

Lepastu, akan ada satu misi untuk ke satu destinasi pulak. Itu pun kalau jadila. 

Lepastu aku rasa macam nak aktifkan diri balik berbloging. Banyak cerita sebenarnya yang aku tak luahkan lagi dekat blog ni sejak aku duduk dekat usm ni. 

Kan kan?

Nantilah, aku cerita lagi.

p/s: rindu keding saya
15:34 / by / 0 Comments

No comments:

Post Top Ad