17 Jul 2013

The journey.

Assalamualaikum, 

Banyak benda yang perlu aku selesaikan. Even tarikh pendaftaran u lambat lagi, aku taknak semuanya jadi kerja cincai. Bak kata orang, dah nak terberak baru nak gali lubang. Tamo tamo. Biar segalanya berjalan lancar. Baru bole tau apa yang dah cukup, apa yang tak ada. Ye dak?

Tak sabar rasanya nak sambung belajar. Impian aku tu. hahaha. 

Lagi tak sabar bila dah mula kenal kawan sekampus, coursemate. Weee. Semangat! Asha, Fara, Dayang, fatin, nadyahmad, ramaaaaai lagi tau. Tak daftar lagi dah kenal. Alhamdulillah. Masing-masing share masalah, sembang sembang. hee. 

Excited gila weyh.

InsyaAllah, aku akan buat yang terbaik. Aku akan buktikan nanti. InsyaAllah, aamiin. 

The journey has just begun. Jumpa kat sana kawan-kawan baru :)


Dah tak payah merepek, umi. 
Bye.

18:46 / by / 0 Comments

No comments:

Post Top Ad