10 Feb 2013

De Amor Part 3.


Assalamualaikum.


Tau tak masa faiq cakap macam yang kat atas tu aku rasa macam wooooo i can't wait till that day comeeee! 

Daaan hari ni tau tak hari yang ditunggu tunggu tiba. 

Saat bersama mereka siang tadi membuatkan aku rasa macam "ya Allah, kau makbulkanlah doa hambaMu untuk menjadi sebahagian daripada keluarga mereka suatu hari nanti."

Dup dap dup dap dup dap hati ni tunggu semua sampai. Tiba-tiba dalam ramai ramai customer aku nampak along and her husband. Ouh dengan anak dia jugak! dengan errr angah jugaak. haha. 

Separuh menjerit aku terkejut. Alongggg! miaaa! angaaahh! hikhik. Yang si faiq pulak dok menyorok kat belakang mak. Eleeeh, ingat tak nampak letuuu dia intai- intaaai. hihi. Comel la you ni bie. Main cak cak pulookk. Yang paling best pakai warna baju yang sama pulak tu. Jodoh jodoh. haha. Tak sangka gilaaa.

Dah lepas lepas berehkan kerja, aku amek 2 hours rest. Yelaaah, nak spend time dengan semua. Rindunyaaaa. Seronokk sangat sampai taktau macam mana nak cerita. uhhhh.

Lepas semua dah habis makan, semua pakat tinggalkan kami berdua kat foodcourt. Dia temankan aku makan sampai aku dah tak larat nak habiskan makanan. Ehem ehem, almaklumlah dah jumpa buah hati kan, lapar pun jadi kenyang, penat pun jadi bertenaga je. hehe. Udah tu, dia bagi souvenir dari sana. And i was likee " waaa terima kasiihh".

Pendekkan cerita, kat kedai jam.. 
"Nah pakai cincin ni."
"Cincin apa?"
"Pakai je lah." 
"Muatke?"
"Muaattt. Ni orang punya. Ni umi punya."
He's the one yang menjadi lelaki pertama yang bagi aku sebentuk cincin sebagai tanda. Ewaaah. hihi :) Faham tak apa yang aku rasa sekarang ni?

Sembang-sembang kat car park melayan karenah mia. She's sooooo cute. Comeeel sangat sangat. Macam macam karenah dia. Buat orang gelaak je mia ni. haha. Cepat kenal orangg, hehe.

Tapi bila dorang nak balik, sedihnyaaalah. Kenapa sekejap sangaat. Terima kasih semua. InsyaAllah nanti kalau ada rezeki umi pulak yang ke sana yee? Saaaaayangg semua :)


00:15 / by / 0 Comments

No comments:

Post Top Ad