16 Dec 2012

Blog Baru 2013.


Assalamualaikum.

Perut ni dah buncit makan banyak sangat. Dari pagi sampai malam. Selagi tak tidur, selagi tu lah nak makan. Non Stop. Tiba-tiba teringat kenduri tunang semalam. Ada ke makcik tu tak pernah nampak aku dengan mak aku? Dia taktau pun aku ni anak mak. Dia ingat aku makan dengan kawan aku. Setahu aku, bab kenduri kendara ni, aku lah yang paling rajin membontoti mak aku. Tapi kenapa orang tak pernah nampak aku? Halimunan ke aku ni? Keee aku ada masa makcik-makcik tu takde? Entoooohh.

Lepas tu kan, nak cerita petang tadi pulak. suka tukar topik tau umi ni. hehe. Aku makaaaaan je. Dari Mydin Meru tu sampai ke Jaya Jusco. Makaaaaan je. Kat Mydin makan kat Restoran Upin dan Ipin tu. Kat JJ tu makan secret recipe, 3 slices. hahaha. Sesampai je kat rumah sakit perut. Itu pun sambung makan lagi. Ha. Nampak tak kekuatan umi? hahaha.

Eh, nampak tak blog i dah bertukar wajah? Taraaaa heeee main tiup-tiup macam birthday party.. I dah bersedia dengan blogskin tahun depan tau. Awal tak awal, mood tengah ada, masa pun terlebih-lebih. Nanti bila dah start kerja bila nak bermanja dengan blog ni ha. Kan kan kan.

Oke dah bye. Tak baik riak sangat tau umi.

20:59 / by / 0 Comments

No comments:

Post Top Ad