15 Dec 2012

Before and After.


Assalamualaikum.

Ahaa. Tau dak yang lepas habis je exam, hidup ni terus berubah. seratuslapanpuluhdarjah berubah.

Dulu bangun pagi je, takde benda yang lain nak difikirkan. study study dan study. Lepas solat mandi breakfast apa semua menghadap buku. Itu yang aku tau.. Bila dah bosan, tutup buku, mengacau orang lain kat dalam rumah ni. Extra bosan lagi, amek kunci kereta drive ke mana-mana. Mana apanya, giant tambun je pun. Poyo je. huh. -.-'

TAPI,

Bila dah habis exam ni kan, umpama orang buat iklan produk produk tuu. Nampak gila perbezaan before and after tu. *eh apa kena mengena dengan cerita aku? :p

Bangun pagi je kena set apa yang nak dibuat. Kerja-kerja rumah tu for sure la kena buat. Gila tak buat? Nak kena pelangkung dengan mak? Dah 19 tahun nak masuk 20 tahun dah. Ya Allah, nak masuk angka 2 dah umur aku ni.

Lepas tu, ha mulalah meroyan. Apa yang nak dibuat pun taktau.

Kerja? dah merata dah pergi. Tunggu call je. Hari tu dah dapat, ayah pulak tak bagi. Risau katanya. Last-last, menganggur jelah kat rumah. Jadi fulltime house yang belum jadi wife. Bosannyaa.

Nak balik kampung ah tanam jagung. Bye. :D

p/s: Result PMR keluar rabu ni, ohooohoi apa cerita result adik aku pun aku taktau. aku yang cuak. heh.
09:09 / by / 0 Comments

No comments:

Post Top Ad