10 Aug 2012

He's Johari Pain.


Assalamualaikum.

Ehemm eheemm. Dalam kelas pagi tadi kan, kecoh satu cerita. Ada lah sorang ni pergi bukak cerita. He's my classmate actually. Mula-mula, dia nak rahsia rahsia la konon dengan classmate umi yang sama jantina dengan dia. Konon laa. At last, pecah jugak tembelang dia. Haha. 

Cerita pasal Johari pain yang menjadi trending sekarang ni. Disebabkan satu statement, satu Malaysia cari dia sekarang ni. 

Terlajak perahu boleh diundur, 
Terlajak kata merana lah lu bro.


So how? Kata orang, janji mesti dikota kan? Suka-suka je nak pandang rendah dekat orang lain. Dia tu tak tentu lagi menang kalau ganti tempat pandelela. 



Well, girl's power! Congrats for bringing back a bronze medal for Malaysia :) 
18:00 / by / 2 Comments

2 comments:

miss fluffy said...

errr....wat status cmtuh sekali menang..mmg org cri dia lah...
aishh-,-

umishahirah. said...

kan? ahaha itu lah. main cakap je. tiba-tiba? ha.. =.=

Post Top Ad