30 Jun 2012

Saat ini.



Perasaan aku kini menggunung tinggi. Perasaan RINDU yang semakin menggunung, dan sekarang aku sedang merasakannya. Gambar, mesej, recent call dan segala yang berkaitan dengannya aku teroka. Aku tersenyum. Teringat apa yang telah terjadi di antara kami. Alangkah indahnya saat itu. Saat aku bersama dengannya. Saat aku melihat wajahnya, senyumannya, jelingannya, tingkah lakunya. Ah! biar kami saja yang tau. Dia sangat menghormati aku dan aku percaya pada kata-kata orang "Kalau dia sayangkan kita, dia takkan buat perkara yang tak senonoh dekat kita". Tidak dinafikan aku sangat bahagia. Bahagia berada di sampingnya meskipun jarak memisahkan segalanya. Jauhnya bukan kepalang. Ya Allah, rindunya aku dekat dia. Sebentar tadi, suara itu yang aku nanti-nantikan. Suara itu telah menceriakan kembali mood aku. Cukuplah untuk mengubat rindu aku tika ini. Alhamdulillah. Jarak bukan pemisah cinta aku, jarak bukan pemisah untuk aku terus setia dan menyayanginya demi menunggu saat bahagia di peringkat seterusnya pada suatu hari nanti. InsyaAllah. 
Amin.
23:37 / by / 0 Comments

No comments:

Post Top Ad