23 May 2012

Risau.


assalamualaikum.

maaf menyelit kat sini. err. physically and mentally entah ke mana mana. macam macam. aisehmen. --,

oke cerita pertama. dah mula rasa jatuh. bukan jatuh tangga, jatuh kerusi, jambatan ataupun katil, tapi dah mula rasa give up. oke give up. serious weyh, betul betul rasa ni. tapi tak seghatuih peghatuih lagi ar. ada la dalam tigapuloh persen macam tu. nampak? nak dekat setengah da kan. gilaa. gila dengan study. gila dengan exam. gila dengan result. gila dengan keyakinan. gila dengan semuuuuaaa sekali yang berkaitan dengan study ni. please don't umi. DON'T. bukan tak study, study tapi macam haprak. haprak oke haprak. ha amek. 5 months to go. tapi macam tah pape je. macam tak penah belajar. weyhh kau dah takde masa laa. apa ni umii. wake up wake up. bila buat latihan semua oke, tang tang exam drop drop drop. ah! aku tau aku boleh. InsyaAllah. tabahkan hati.

cerita kedua, risau. risau dengan awak, sayang. jangan lah macam tu. saya risau. risau sangat sangat. malam semalam, terjatuh air mata ni bila dapat tau. sebaknya hanya Allah je yang tau. risaunya. eventhough awak macam tu, perasaan risau ni takkan boleh nak hilang. takkan. awk orang yang saya sayang. walaupun orang di sekeliling saya nampak saya senyum, gelak, rockin' bagai.. takkan siapa yang tau apa yang tersirat dalam hati ni melainkan Allah. risau. seandainya awak dekat.. dah lama saya datang dekat awak. ;'(  part yang ni serious sedih. tak tau nak cakap apa. saya risau sangat. kalau boleh, saya taknak letak telefon saaaaaampai esok pagi.
[biarkan cerita ni tergantung tanpa penutup].

cerita ketiga. risau dengan diri sendiri. yang ni susah nak describe. hihihi. tapi jangan risau. ai takkan tertekan sampai nak bunuh diri, telan sebotol sabun 'sunlight' *sabun yang ditinggalkan oleh classmate. katenye nak bawak balik hostel, tapi sampai sekarang tak bawak bawak. hari tu, classmate syorkan telan 'sunlight' tu kalau da takde harapan nak jawab soalan. err tercerita panjang pulak pasal sabun ni tapi jangan harap la ai termakan dengan kata kata dia tu. ai takkan toreh sana toreh sini ya. ai waras lagi. harap maklum.

dan sekarang, lagu ombak rindu berkumandang. ya Allah, sayunya hati ni. rasa macam nak unlock keypad, touch screen yang bernama 'bie syg <3' dan call. apakan daya. :( hanya mampu merintih je.



noktah.
lotsa love,
21:11 / by / 0 Comments

No comments:

Post Top Ad