23 Mar 2012

khayal arjuna


assalamualaikum.

morning guyss. ada baik kaa? hehe nah saya belanja lagu untuk awak semua. baik punya breakfast ^^v lagu daripada amir uk's. tajuk dia khayalan arjunaa. whhooops! saya bukan arjuna. harap maklum. hihihi. eh kejap kejap, jangan lupa pause dulu lagu kat bawah tu ye ^ ^. dah? sila sila.

video

here's the lyrics:

salahkah ku berkhayal
lantas tak berdaya lagi
menangkis kesedihan di hati ini

salahkah ku berkhayal
lantas tak berdaya lagi
menolak kenyataan yang satu ini

aku tak bisa lari...

ah tak bisa ku lari
bebas dari cinta
bagaikan siang disulam mentari

ah tak bisa ku lari
bebas dari cinta
bagaikan malam dijaga rembulan

salahkah ku berhayal
lantas tak berdaya lagi
menahan perasaan yang datang ini

aku tak bisa damai

lihat di matamu nampak sinar bintang
lihat ke bintang nampak mata ayumu
meneman ku bersedia menerima
gerangan baru menjadi arjuna

ah tak bisa ku lari
bebas dari cinta
bagaikan siang disulam mentari

ah tak bisa ku lari
bebas dari cinta
bagaikan malam dijaga rembulan

lihat di matamu nampak sinar bintang
lihat ke bintang nampak mata ayumu
meneman ku bersedia menerima
gerangan baru menjadi arjuna

ah tak bisa ku lari
bebas dari cinta
bagaikan siang disulam mentari

ah tak bisa ku lari
bebas dari cinta
bagaikan malam dijaga rembulan

aku tak bisa lari

salahkah ku berkhayal
lantas tak berdaya lagi
menolak kenyataan yang satu ini

ah tak bisa ku lari
bebas dari cinta
bagaikan siang disulam mentari

ah tak bisa ku lari
bebas dari cinta
bagaikan malam dijaga rembulan

*background music

ah tak bisa ku lari
bebas dari cinta
bagaikan siang disulam mentari

ah tak bisa ku lari
bebas dari cinta
bagaikan malam dijaga rembulan.

nak download lagu ni? boleh je kat sini hehe.. sorry la kalau ada tersalah lirik tang mana- mana ye. :)  i hope you enjoy this song as much as i do. sekian.
lotsa love,
10:19 / by / 0 Comments

No comments:

Post Top Ad