6 Feb 2012

untitled post.

assalamualaikum dan selamat petang semuanya. hasrat saya kali ini bukan nak cerita kisah cinderella yang tertinggal kasut semasa menuruni tangga, bukan nak cari kontroversi tetapi saya ingin meluahkan perasaan saya yang sudah sekian lama saya pendam. ya lama sangat. perasaan apa? sabarlah, sebenarnya saya teramat amat lah bosan sekarang ini. ya saya nak update blog tapi takde topik. wuhuu melalut jela sekarang ni. eh kejap, pasang telinga gajah. ada seseorang tengah cakap nak keluar laa. korang tau tak apa yang umi fikir sekarang ni? ya? wahhh pandai laaa. saya rasa macam nak ikut mereka mereka keluar je haha eh kenapa saya guna saya saya ni? selalunya guna nama sendiri, umi? ouh saya sendiri pun tak faham. mungkin inilah akibatnya dek terlalu bosan sampai penggunaan bahasa melayu pun tak betul. maafkan saya cikgu. izinkan saya undur diri dahulu ye kalian. maaf sekali lagi kerana penggunaan bahasa melayu saya yang teruk ini. -.-' sekian.
17:36 / by / 0 Comments

No comments:

Post Top Ad