9 Sept 2011

WANTED!



Assalamualaikum :')


have you ever seen this WANTED guy?

NO? oke let me introduce you this guy. he's MY handsome coolest plus the cutest cuppycake. he's soooooooooo special to me. he is mine oke dear readers? hahaa *oopps! terSHOW OFF pule. harap maaf =___=". his name is muhammad faiq bin che om. he lives in puchong. he loves honeydew a lot. tapi tak sukaa nescafe plus ape ape yg ade kafein. errr kejap, cmni ke eja kafein haha -.- entoh leee. and so do i. *nk jugak lah kan mempromosi diri hahak. katenye, dia akan pening gila bila minum air yang macam tu and same goes to me. macam dia pernah terminum air neslo dulu :DD apeeelaa. kami ada banyak persamaan. betul, bukan nak buat cerita la kan tapi memang betul la weyh. ha! teringat pulok. oily foods pon same. dia tak boleh mkn jugok. ahaihh kalo taakkk ermmmm. untunglaaa. faiq suka mcd . tak habis habis dgn mcd- nye. sbb tula kering yg teramat muahaha :DD tpi bukan ke sepatutnye berisi kan bila makan banyak mcd? eh kejap, nak tau? faiq sebenar- benarnya tak suka bersukan tapi umi pulak suka berlari. hihihi ada banyak lagi sebenarnya pasal faiq ni, tapi takpelah. sincerely, he is so caring and what makes me love him 24/7 nonstop is he respect me. yes, he did. he always comfort me. this makes me love him even more~ <3 <3. today is his 18th birthday. hehe ^^ bie, do you want to hear me sing a song for you?. this song is special dedicated for you, my one and only muhammad faiq.

one two three..

saegil chukha hamnida
saegil chukha hamnida
saranghae to FAIQ <3
saegil chukha hamnida..


HAHAAA :DD bie, may Allah bless you and may all your wishes come true. =)

P/S: bie, thanks for those sweet memorable moment. thanks a lot! ^____^


till then,
00:12 / by / 0 Comments

No comments:

Post Top Ad