20 Oct 2013

Seronok ke?

Assalamualaikum,

Macam mana eh perasaan tu bila suka sangat meniru orang lain? Orang buat itu, kau buat itu, orang buat ini, kau buat ini. Ambooooi, kemain lagi kau kan? Macam takde life sendiri je. Aku dok peghati je ni dari jauh. You better watch out! Dah lama aku perasan perangai kau ni. Sabar je la umi, sabar. 

Tapi, yang kau nak sangat tiru aku kenapa? Aku ni perfect sangat ke sampai kau sendiri nak tiru tiru ni? Aku tak perfect la weyhh, aku banyaaak lagi kekurangan sampai kau nak jadi macam aku. KONONNYA.

Jadi diri sendiri sudahlah. Aduhaai.

Buat sakit kepala aku je kau ni. Macam dah takde benda lain yang aku boleh fikir sampai aku nak kena fikirkan apa masalah kau meniru aku.

Aaaaaa geramnyaaaa.

Tolong lah jadi diri kau sendiri. Tolonglah.
15:40 / by / 0 Comments

No comments:

Post Top Ad