8 Sept 2013

Part Two: New :)

Assalamualaikum,

As i promised y'oll last few days, nah ni cerita pasal kawan kawan i pulak oke? Hee.

Yang pertama of course lah my super cute and sporting twinnie who is my roomate. Her name is Sharifah Hazreeda and yah i called her chepah. Hihi. Kenapa aku panggil dia chepah? Haaa, because she reminds me of my ex-classmate in Teknik Brash. 


Nak tau tak, dia ibarat kakak bagi aku. She acts like a sister. Dia ajar aku itu, ajar aku ini, dia jugaklah yang kejut aku pagi-pagi. Haha. Yela, aku kan kalau dah tido memang tak sedar ape dah. Hee.

Yang kedua pulak Siti Fazila. Dia ni jiran sebelah sebelah sebelah rumah i. Haa. Yang ni mek kelate deh. Chepah tadi tu ganu. Nampak dak aku ni dikelilingi orang pantai timur kat sini? Haha. Sukanya aku. Dengar dorang bersembang kan sampai dengan aku aku sekali ber-sleng sleng. Haha. 


Oke cuba bayangkan betapa kecohnya kitorang bila bersembang? tetttt! hahaha. 

Yang ketiga pulak Shahidah Najwa a.k.a wawa. Haa. Dia ni merangkap kepada roomate zila tadi. Hehe. Wawa ni comel je tau. Ayu gitu. haha. Wawa ni pendiam sikit. Susah oke nak tangkap gambar dengan dia. Dia selalu cakap aku ni cameraholic. Pantang ada chance je mesti posing punya. Haha.


Lepastu Miera, Asha, Dayang, Farah, Rara, Kak Teha, ramai la. Ha. Most of them aku kenal dekat facebook dan dalam raai ramai tu semua dah jumpa dah, kecuali rara dengan dayang je. Where are you rara? Where are you dayang? "Apa umi ni, tadi kata semua dah jumpa -..-" 

Ramai tau kalau nak diikutkan. Ha. Tapi yang sentiasa bersama aku chepah, zila dengan wawa je la. Dah berjiran kan. Yang lain jarang jumpa pun sebab dah duduk blok lain. Hihihi.


So, here we are in USM. "We lead". 
21:25 / by / 0 Comments

No comments:

Post Top Ad