10 Jul 2012

Wanna know something?




Pertama kali kita bertemu kedua kali hatiku rindu
...........
...........
...........
...........
tidur malam aku diganggu bayanganmu sering bersamaku ketika aku merindu 
...........
...........
...........

Di setiap bait-bait lagu ni aku rasa semuanya ada makna. Sama macam lagu seandainya tuhan mengizinkan. Aku taktau kenapa hampir sepanjang masa aku dengar lagu-lagu ni. Terutamanya lagu seandainya tuhan mengizinkan tu. Dia pernah cakap, kalau aku teringat dia ke, cemburu ke. Aku kena dengar lagu tu. 

Tapi, sebelum tu jangan marah aku sebab aku selalu cerita soal hati dan perasaan aku dalam blog aku ni. Kau, kau, kau, dan kau takkan faham perasaan aku. Kau dengan buah hati kau dekat, boleh jumpa, set a date. Aku? jauh beribu batu. Eh jangan terasa ye? Aku dah cakap, jangan marah sekiranya aku berbicara soal hati dan perasaan aku di sini. Sila faham. 

Sebab lepas ni, akan ada cerita tentang aku dan dia lagi, dan lagi, dan lagi. 

Kenapa?

He's the only one. Please don't ever ask me who am i with.  Bahasa apa aku cakap ni. Haha. Faham kan maksud aku?

"I miss you badly."




20:34 / by / 0 Comments

No comments:

Post Top Ad